Acum citeşti...
Jurnal de timbrofil

Timbrofil pe Google+


Timbrofil on Google+

Today just a small article, because I want you to know that my blog is on Google+. The reasons are multiple, and I consider that the presence on social media is a a must for the future of this blog.

Update 18.01.2016: from personal reasons, I gave up on Google+ account. Thank you for your understanding!

In order to read the article below in your own language, please use the ‘Google Translate’ widget inserted in my blog. I’d like to share some opinions about this subject with you, so you can use the ‘Thoughts’ section.


Astăzi doar un scurt articol, în care am deosebita plăcere să vă anunţ că „Blogul de timbrofil” este prezent acum şi pe Google+. Am considerat că prezenţa pe această platformă de socializare este benefică interacţionării cu alţi filatelişti, dincolo de „barierele” tipului de găzduire a blogurilor (WordPress, Blogspot etc.).

În plus, am decis să trec mai departe de prezenţa online în blogroll-uri (pe bloguri ale căror proprietari le mulţumesc) sau pe contul propriu de Colnect (pentru schimburi filatelice).

Şi ar mai fi un motiv: cel lingvistic. Am constatat că butoanele de traducere de pe blogul meu nu sunt întotdeauna accesate de cei care nu îmi cunosc limba. Pe Google+ voi avea, pe lângă distribuirea tuturor articolelor de pe blog, o pagină special creată (cu aceeaşi denumire ca şi blogul), în care voi încerca să iniţiez discuţii pe teme filatelice (în limbile engleză şi franceză), teme care sper să adune cât mai multe comentarii, aşa cum îmi doresc şi pentru blog.

Vă aştept să-mi fiţi alături!

Update 18.01.2016: din motive personale, am renunţat la contul de pe Google+

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

