Acum citeşti...
Jurnal de timbrofil, Opinii personale

Investiţiile exotice


Exotic investments

I’m currently in the situation where I have many foreign stamps, which I intend to put in my albums under the thematic criterion.

The problem remains in the case of old and very old postage stamps, which I would like to sort by country or region.

Of course, I cannot neglect the acquisition of new pieces, and I thought to formulate a question to which I invite you all to answer: worth investing in stamps from exotic regions like Rhodesia, Papua New Guinea, Barbados or Hong Kong?

In order to read the article below in your own language, please use the ‘Google Translate’ widget inserted in my blog. I’d like to share some opinions about this subject with you, so you can use the ‘Thoughts’ section.


Mă aflu momentan în situaţia în care mi-am recatalogat colecţia de mărci poştale româneşti şi am constatat că am foarte multe mărci poştale străine, pe care intenţionez să le aşez în clasoare şi să le cataloghez după criteriul tematic.

Rămâne însă problema mărcilor poştale vechi şi foarte vechi, pe care aş dori să le sortez pe ţări sau regiuni. Bineînţeles, nu pot neglija achiziţia de noi piese pentru colecţia mea şi m-am gândit să formulez o întrebare la care vă invit pe toţi să răspundeţi: merită investit în mărci poştale din regiuni exotice, precum Rhodesia, Papua Noua Guinee, Barbados sau Hong Kong?

Am observat că preţurile cu care sunt tranzacţionate pe eBay sunt relativ ridicate, însă cred că impedimentul care generează reţinerea de a le cumpăra ar fi probarea autenticităţii lor.

Alternativa ar fi magazine precum website-ul cddstamps.com/bidstart-sales/, magazin online cu o mulţime de astfel de piese, care sunt garantate de vânzător, majoritatea dintre ele fiind cu preţuri accesibile. În plus, proprietarul, Michael Dodd, este membru al Great Britain Philatelic Society, director şi editor al newsletter-ului „Internet Philatelic Dealers Association Inc.”, dar şi un împătimit promotor al filateliei şi al codului de etică pentru vânzarea online.

The Cddstamps Store

Discussion

No comments yet.

Leave a Reply

