Acum citeşti...
Jurnal de timbrofil

Summit privind viitorul filateliei


Summit on the future of philately

American Philatelic Society and American Stamp Dealers Association organized an important meeting on the future of philately, and the main themes were: how can the hobby growing, how can work together those who are involved in this area of interest, the common plans of stamp shows and dealers, and the build of an action plan for future steps.

In order to read the article below in your own language, please use the ‘Google Translate’ widget inserted in my blog. I’d like to share some opinions about this subject with you, so you can use the ‘Thoughts’ section.


Aşa cum aminteam într-un articol de luna trecută, American Philatelic Society, în colaborare cu American Stamp Dealers Association, a organizat evenimentul denumit „Summit privind viitorul filateliei”, care a cuprins secţiuni referitoare la dezvoltarea filateliei, viitorul expoziţiilor filatelice şi al dealerilor, parteneriatele filatelice, respectiv direcţiile de acţiune şi raportare.

La summit au participat 56 de lideri ai industriei filatelice, iar discuţiile purtate au fost caracterizate ca fiind pozitive şi foarte echilibrate.

Elementele-cheie ale summitului sunt cele care dictează şi paşii de urmat în continuare şi pot fi încadrate în 3 idei principale: branding-ul hobby-ului să fie mai cuprinzător şi mai descriptiv, în special pentru non-colecţionari; creşterea capabilităţilor tehnologice pentru a ajunge la un număr cât mai mare de colecţionari; consolidarea capacităţii de a îmbunătăţi piaţa de profil, inclusiv pregătirea următoarei generaţii de dealeri filatelici.

În raportul oficial al summitului se arată că filatelia are în primul rând o problemă de imagine, o conotaţie negativă din cauza tendinţei de a fi considerată un hobby pasiv.

De aceea necesită cât mai rapid un proces de rebranding, iar printre factorii identificaţi ca fiind foarte importanţi pentru a face aceasta se numără: descrierea hobby-ului în alţi termeni (de exemplu, descrierea în contextul istoric), publicitatea prin exemple de colecţionari celebri (de exemplu, Patrick Dempsey din serialul TV „Grey’s Anatomy”, Ron Wood din trupa „The Rolling Stones”), promovarea ideii că este un hobby care nu implică mari investiţii, concentrarea pe caracterizarea filateliei ca fiind un hobby vibrant, creativ, dinamic, activ, foarte personal, intelectual, social şi distractiv.

Creşterea utilizării social media şi a altor forme ale comunicării electronice este vitală pentru viitorul filateliei. Social media furnizează multe oportunităţi, iar una dintre ideile lansate în cadrul summitului a fost de a construi colecţii filatelice virtuale pentru copii (şi adulţi), de a dezvolta aplicaţii mobile după modele de succes din industria de profil (de exemplu, „Mystic Stamps’ This Day in History”), în scopul promovării hobby-ului într-un mod cât mai eficient.

Raportul integral al summit-ului poate fi consultat la adresa: http://stamps.org/userfiles/file/reports/FOP-Summit-Summary.pdf

Anunțuri

Discuție

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: